MỜI THAM DỰ TẬP HUẤN KỸ NĂNG “PTS – PASSPORT TO SUCCESS”
Ngày đăng : 22/04/2019
Mời các bạn tham dự buổi tập huấn kỹ năng để thành công “PTS – PASPORT TO SUCCESS” với chủ đề:
MANAGING STRONG EMOTIONS
Learning Objectives:
Participant will be able to:
– Identify strong emotions
– Understand that situations and people sometimes trigger strong emotions
– Know ways to manage strong emotions, including anger
– Understand how managing strong emotions positively contributes to healthy relationships
– Identify ways to manage their strong emotions, including anger, in a positive way
Báo cáo viên:
Ms. Nguyễn Thị Ngọc Hiền, Giám đốc nhân sự Khách sạn Hilton Đà Nẵng
Thời gian:
Từ 9h đến 11h Thứ Năm ngày 25.4.2019
Địa điểm:
Hội Trường C303 131 Lương Nhữ Hộc Đà Nẵng
Ms. Nguyễn Thị Ngọc Hiền
- đang công tác tại Hilton Danang với chức vụ Giám đốc Nhân sự
- Từng làm Director of Human Resources tại InterContinental Hotels & Resorts
- Từng làm Human Resources Manager (HR Manager) tại Metro Nha Trang
- Từng làm Human Resources Manager (HR Manager) tại CenDeluxe Hotel
- Từng làm Human Resources Manager (HR Manager) tại Novotel Nha Trang
- Từng làm Acting Training Manager tại Sofitel Vinpearl Resort & Spa
- Từng làm Started as a roommaid, then moved to waitress, bartender, F&B Sup, then to Spa Sup, left as a Training Executive tại Ana Mandara Resort & Spa
- Từng học tại Cao Đẳng Tài Chính Kế Toán Quãng Ngãi
- Học Anh văn tại Đại Học Ngoại Ngữ Hà Nội
Chủ đề MANAGING STRONG EMOTIONS là 1 trong 5 chủ đề sẽ được tiếp tục triển khai trong các tháng đến:
2. RESPONSIBILITY
Learning Objectives:
Participant will be able to:
– Understand what a responsible person does and says
– Identify the benefits of responsible behavior and the consequences of irresponsibility
– Understand three ways to demonstrate responsibility
– Describe ways to demonstrate responsibility and irresponsibility in a variety of situations
3. LISTENING: A KEY TO POSITIVE RELATIONSHIPS
Learning Objectives:
Participant will be able to:
– Identify non-listening behaviors
– Understand the impact of listening and non-listening on relationships with others
– Name effective listening behaviors
– Strengthen their ability to use good listening behaviors
– Identify listening behaviors they do well and one they want to improve
4. THE POWER OF A POSITIVE ATTITUDE
Learning Objectives:
Participant will be able to:
– Understand the impact of positive and negative experiences on a person
– Define “positive attitude” and “negative attitude”
– Identify the impact of a person’s attitude on their thoughts and behavior when managing negative experiences and the resulting consequences
– Identify, demonstrate, and practice strategies to maintain a positive attitude
– Strengthen their ability to maintain a positive attitude
5. GOAL SETTING
Learning Objectives:
Participant will be able to:
– Identify personal goals
– Understand the benefits of planning to get what you want
– Understand the SMART model of goal setting
– Identify the steps in goal setting
– Create a plan to reach a goal
– Create a plan to reach a personal group goal
HILTON DA NANG
t: +84 236 387 4000
m: +84 988 782 012 f: +84 236 387 4001
50 Bach Dang Street, Hai Chau District, Da Nang, 550000
- Các bạn đăng ký tại đây
Chúc các bạn một trải nghiệm tốt với buổi tập huấn!