MỜI THAM DỰ TẬP HUẤN KỸ NĂNG “PTS – PASSPORT TO SUCCESS” (23/04/2019)

 MỜI THAM DỰ TẬP HUẤN KỸ NĂNG “PTS – PASSPORT TO SUCCESS”

Ngày đăng : 22/04/2019

 
 
Mời các bạn tham dự buổi tập huấn kỹ năng để thành công “PTS – PASPORT TO SUCCESS” với chủ đề:
 
MANAGING STRONG EMOTIONS
 
Learning Objectives:
Participant will be able to:
–       Identify strong emotions
–       Understand that situations and people sometimes trigger strong emotions
–       Know ways to manage strong emotions, including anger
–       Understand how managing strong emotions positively contributes to healthy relationships
–       Identify ways to manage their strong emotions, including anger, in a positive way
 
Báo cáo viên:
 
Ms. Nguyễn Thị Ngọc Hiền, Giám đốc nhân sự Khách sạn Hilton Đà Nẵng
 
Thời gian:
 
Từ 9h đến 11h Thứ Năm ngày 25.4.2019
 
Địa điểm:
 
Hội Trường C303 131 Lương Nhữ Hộc Đà Nẵng
 
 
 
 
 
 
Ms. Nguyễn Thị Ngọc Hiền
 
HIEN NGUYEN
Director of Human Resources

hien.nguyen@hilton.com

  • đang công tác tại Hilton Danang với chức vụ Giám đốc Nhân sự
  • Từng làm Director of Human Resources tại InterContinental Hotels & Resorts
  • Từng làm Human Resources Manager (HR Manager) tại Metro Nha Trang
  • Từng làm Human Resources Manager (HR Manager) tại CenDeluxe Hotel
  • Từng làm Human Resources Manager (HR Manager) tại Novotel Nha Trang
  • Từng làm Acting Training Manager tại Sofitel Vinpearl Resort & Spa
  • Từng làm Started as a roommaid, then moved to waitress, bartender, F&B Sup, then to Spa Sup, left as a Training Executive tại Ana Mandara Resort & Spa
  • Từng học tại Cao Đẳng Tài Chính Kế Toán Quãng Ngãi
  • Học Anh văn tại Đại Học Ngoại Ngữ Hà Nội
Chủ đề  MANAGING STRONG EMOTIONS là 1 trong 5 chủ đề sẽ được tiếp tục triển khai trong các tháng đến:


2. RESPONSIBILITY
Learning Objectives:
Participant will be able to:
–       Understand what a responsible person does and says
–       Identify the benefits of responsible behavior and the consequences of irresponsibility
–       Understand three ways to demonstrate responsibility
–       Describe ways to demonstrate responsibility and irresponsibility in a variety of situations
3. LISTENING: A KEY TO POSITIVE RELATIONSHIPS
Learning Objectives:
Participant will be able to:
–       Identify non-listening behaviors
–       Understand the impact of listening and non-listening on relationships with others
–       Name effective listening behaviors
–       Strengthen their ability to use good listening behaviors
–       Identify listening behaviors they do well and one they want to improve
4. THE POWER OF A POSITIVE ATTITUDE
Learning Objectives:
Participant will be able to:
–       Understand the impact of positive and negative experiences on a person
–       Define “positive attitude” and “negative attitude”
–       Identify the impact of a person’s attitude on their thoughts and behavior when managing negative experiences and the resulting consequences
–       Identify, demonstrate, and practice strategies to maintain a positive attitude
–       Strengthen their ability to maintain a positive attitude
5. GOAL SETTING
Learning Objectives:
Participant will be able to:
–       Identify personal goals
–       Understand the benefits of planning to get what you want
–       Understand the SMART model of goal setting
–       Identify the steps in goal setting
–       Create a plan to reach a goal
–       Create a plan to reach a personal group goal

 
HILTON DA NANG
t: +84 236 387 4000
m: +84 988 782 012   f: +84 236 387 4001
50 Bach Dang Street, Hai Chau District, Da Nang, 550000
(HHR)11-2017-facebook-Icon-01
 
 
Chúc các bạn một trải nghiệm tốt với buổi tập huấn!
 

 
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *